#Klant en klaar
In het weekend van 2 en 3 oktober 2021 is het Weekend Van de Klant. Dat betekent voor ons ook meteen het startschot van de actie #KlantEnKlaar. De afgelopen weken hebben we feedback van onze bezoekers verzameld aan de hand van een enquête. Dit ging onder meer over de parking, kindvriendelijkheid, bereikbaarheid, (online) communicatie, …
Met die info gaan we nu aan de slag om de shopping ervaring van onze klanten nog beter te maken. Onder de noemer #KlantEnKlaar zullen we praktische info en tips delen op onze sociale media en in het winkelcentrum. Heb je zelf nog vragen voor ons? Dan kan je altijd terecht bij de infobalie, op onze website of Facebook Messenger.
Er komen ook mystery shoppers langs in de winkels. Zij zullen letten op netheid, vriendelijkheid, hulpvaardigheid, … Achteraf worden de resultaten gedeeld met onze handelaars. Met deze initiatieven willen we inspelen op de behoeften van onze bezoekers en tonen dat het personeel en management van K in Kortrijk steeds bereikbaar en toegankelijk is.
Vanaf 1 oktober is iedereen met of zonder mondmasker welkom. Wij respecteren jullie keuze.

